ԲԵՏԱ

Հարթակը մշակման փուլում է․ ձեր կարծիքը կօգնի մեզ բարելավել այն:

Ինչպե՞ս գրանցվել e-request հարթակում

էկրան, դրոշ, բաժակ

Էլեկտրոնային հարցումների միասնական հարթակը՝ e-request.am-ը, քաղաքացիներին հնարավորություն է տալիս առցանց օգտվել մի շարք ծառայություններից՝ ուղարկելով հարցում և դիմում։ Հարթակի միջոցով հնարավոր է նաև առցանց ուղարկել բողոք և հետևել դրա ընթացքին։

Համակարգ հնարավոր է մուտք գործել «ԵսԵմ» նույնականացմամբ կամ գրանցվելու միջոցով։

Ինչպե՞ս գրանցվել e-request հարթակում

Հարթակում գրանցվելու համար անհրաժեշտ է այցելել e-request.am և կատարել գրանցման համար անհրաժեշտ քայլերը։

Ինչպե՞ս ներկայացնել դիմում, բողոք կամ հարցում

Հարթակում գրանցվելուց հետո դիմում, բողոք, հարցում կամ պարզապես գրություն ուղարկելու համար անհրաժեշտ է՝

  • մուտք գործել հարթակ՝ լրացնելով էլեկտրոնային փոստի հասցեն և գաղտնաբառը,
  • ընտրել «Ուղարկել դիմում, հարցում կամ բողոք» պատուհանի «Ուղարկել» կոճակը,
  • բացվող էջում ընտրել համապատասխան տարբերակը։

Հարցման ընթացքին հնարավոր է հետևել անձնական էջում առկա հսկիչ կոդի միջոցով։

Ի՞նչ տվյալներ են անհրաժեշտ 

Դիմում, բողոք, հարցում կամ պարզապես գրություն ուղարկելու համար անհրաժեշտ է ներկայացնել անձնագրի կամ նույնականացման քարտի տվյալները։

Հղում օրենսդրությանը

ՀՀ կառավարության՝ 2015 թվականի հոկտեմբերի 15-ի 1204-Ն որոշում

Որոշումը հնարավոր է գտնել arlis.am-ում (անհրաժեշտ է կարդալ ակտի վերջին տարբերակը)

Այս էջը օգտակա՞ր էր