ԲԵՏԱ

Հարթակը մշակման փուլում է․ ձեր կարծիքը կօգնի մեզ բարելավել այն:

Աջակցության ծրագիր
Աջակցության ծրագրեր

Ստանալ աջակցություն հրատապ կարիքի դեպքում

Հրատապ կարիքի հաշվառման շրջանակներում անձանց տրամադրվում է սննդի, կացարանի, կենցաղային պարագաների կամ խնամքի աջակցություն։ 

Կոճակը կուղղորդի ծառայությունը մատուցողի կայք, որը կբացվի նոր էջում։
Ո՞վ կարող է դիմել
ՀՀ քաղաքացիներ
Դիմելու տևողությունը
15 րոպե
Տրամադրման տևողությունը
5 աշխատանքային օր

Ստորև ներկայացված քայլերն անհրաժեշտ է կատարել «Շարունակել» կոճակը սեղմելուց հետո։


Դիմելու համար անհրաժեշտ է՝

  • մուտք գործել համակարգ՝ լրացնելով մուտքանուն և գաղտնաբառ,
  • «Ծառայություններ» հատվածից ընտրել «կյանքի դժվարին իրավիճակ» բաժինը
  • այնուհետև՝ «հրատապ կարիքի հաշվառում»,
  • լրացնել պահանջվող բոլոր տվյալները, 
  • ընտրել անհրաժեշտ կարիքի 5 տեսակ,
  • սեղմել «հաստատել» կոճակը։


Հրատապ կարիքի հաշվառմանը դիմելիս անձինք կարող են ստանալ՝

  • կացարան,
  • սնունդ,
  • հագուստ,
  • կոշիկ,
  • աջակցող միջոցներ (պրոթեզաօրթոպեդիկ պարագաներ),
  • հիգիենայի պարագաներ,
  • տակդիր/միջադիր,
  • մահճակալ (ներքնակ),
  • անկողնային պարագաներ,
  • կենցաղային պարագաներ,
  • դեղորայք,
  • դպրոցական պարագաներ,
  • հոգեբանական աջակցություն,
  • խնամք։ 

Ուշադրություն
Անձը կարող է ընտրել տրամադրվող աջակցություններից միայն 5-ը։

Տրամադրման կարգը և ժամկետը

Աջակցություն ստանալու դիմումը ներկայացնելուց հետո դիմողը իր էլեկտրոնային հասցեին ստանում է ծանուցում աջակցության հայտը ընդունված լինելու վերաբերյալ, ծանուցման մեջ նշվում է նաև, որ սոցիալական աշխատողը 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում կապ կհաստատի դիմումատուի հետ։ Ծանուցման միջոցով դիմումատուն ստանում է նաև հսկիչ համար դիմումի կարգավիճակը անձնական էջում ստուգելու համար։

Տեխնիկական աջակցության համար՝
Աշխատանքային ժամեր`
09:00-18:00

Հեռախոսահամար` 
(+374) 010 56-53-83
Ծառայության գծով աջակցության համար՝
Ծառայությունը մատուցող՝
ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարություն
Այս էջը օգտակա՞ր էր