Հարթակը մշակման փուլում է․ ձեր կարծիքը կօգնի մեզ բարելավել այն:
Ներկայացնել բողոք հարկային պարտավորությունների վերաբերյալ
Պետական եկամուտների կոմիտեին ուղղված բողոքների ներկայացման ծառայությունը նախատեսված է հարկ վճարողների համար, ովքեր ցանկանում են իրենց անհամաձայնությունը հայտնել հարկային պարտավորությունների վերաբերյալ որոշումների կամ ծանուցումների նկատմամբ: Այս ծառայության միջոցով օրինական կարգով հնարավոր է բողոքարկել հարկային գնահատումները, տույժերը կամ տուգանքները, անճշտությունները հաշվարկներում, ներկայացնել հիմնավորող փաստաթղթեր և պաշտպանել իրավունքները: Բողոքը հնարավոր է ներկայացնել էլեկտրոնային հարցումների միասնական հարթակի՝ e-request-ի միջոցով։
Պետական եկամուտների կոմիտեին ուղղված բողոքների ներկայացման ծառայությունը նախատեսված է այն հարկ վճարողների համար, ովքեր անհամաձայնություններ ունեն իրենց հարկային պարտավորությունների կամ վճարների հետ կապված: Այս ծառայության միջոցով հնարավոր է բողոքարկել հարկային գնահատումները, տույժերը կամ տուգանքները, վիճարկել հաշվարկներում հայտնաբերված անճշտությունները, ներկայացնել հիմնավորող փաստաթղթեր և պաշտպանել իրավունքները:
e-request հարթակում գրանցվելու համար անհրաժեշտ է «Շարունակել» կոճակը սեղմելուց հետո կատարել հետևյալ գործողությունները՝
- սեղմել բացվող էջի վերին աջ անկյունում գտնվող «Մուտք» կոճակը, այնուհետև անցնել բացվող էջի ներքևում գտնվող «Գրանցվել հիմա» հղումով,
- նշել քաղաքացիությունը, այնուհետև լրացնել անհրաժեշտ տվյալները,
- մուտքագրել էլեկտրոնային փոստի հասցեին ստացված կոդը, այնուհետև՝ բջջային հեռախոսահամարին ստացված կոդը,
- ստեղծել գաղտնաբառ և հաստատել այն։
Հարթակում գրանցվելուց հետո բողոք ներկայացնելու համար անհրաժեշտ է՝
- մուտք գործել հարթակ՝ լրացնելով էլեկտրոնային փոստի հասցեն և գաղտնաբառը,
- սեղմել «Ուղարկել դիմում, հարցում կամ բողոք» պատուհանի «Ուղարկել» կոճակը,
- բացվող էջում ընտրել «Բողոք» տարբերակը,
- ընտրել դիմումատուի տեսակը՝ «Անհատ» կամ «Իրավաբանական անձ»,
- բացվող էջում ընտրել, թե որ պետական մարմնին է ուղղված դիմումը, այս դեպքում ընտրել Պետական եկամուտների կոմիտե,
- հայատառ և հնարավորինս հստակ ձևակերպել բողոքը,
- կցել անհրաժեշտ փաստաթղթերը,
- սեղմել «Առաջ» կոճակը։
Հարցման ընթացքին հնարավոր է հետևել անձնական էջում առկա հսկիչ կոդի միջոցով։
Պահանջվող փաստաթղթերը
Անձնագիր կամ նույնականացման քարտ։
Տրամադրման ժամկետը և կարգը
- Պետական եկամուտների կոմիտեին ուղղված բողոքն ուսումնասիրվում է 1 աշխատանքային օրվա ընթացքում։
- Դիմումատուի հետ հետադարձ կապ է ստեղծվում հեռախոսազանգի կամ էլեկտրոնային փոստի միջոցով։
Աշխատանքային ժամեր` 09:00-18:00
Հեռախոսահամար՝
08000 1008
(+374) 060 84-44-44
Աշխատանքային ժամեր` 09:00-18:00
Հեռախոսահամար՝
08000 1008
(+374) 060 84-44-44